keskiviikkona, maaliskuuta 22, 2006

Kevät, salmiakkia

Kevät saa ihmisen lörpöttelemään ja kauhistelemaan ihonsa kalpeaa pintaa. Kohtahan, herranjestas, pitää luopua toppatakista! Lähinnä tyttöjen juttuja ja kosmetiikkaa koskevaa tilitystä sisältänyt kahvittelutuokio kaverin kanssa toi esiin tuotekehittelyidean, johon tarttuvaa yritystä siunaan ikuisesti. Toiveena olisi, että joku kehittäisi hyvän itseruskettavan aineen. Sellaisen, joka tekee ihosta luonnollisen kullanruskean eikä oranssia, levittyy tasaisesti ilman itkua ja hammastenkiristystä, vaatii mielellään mahdollisimman vähän sormilla levittämistä, eikä haise iholla pahalle. Kaipailimme takaisin myös Ruuti-Bubbis-purukumia sekä niitä pieniä pallonmuotoisia makeisia, joissa oli suklaakuoren alla salmiakkitäytettä. Tiedättehän, vähän niin kuin minttu- tai toffeesuklaapallot, mutta täytteenä salmiakkia. Ne olivat aivan mahdottoman hyviä. Ja Minttu-Vesseli-kaakaota!

Kävin vierailemassa hienolla sivustolla, jossa esitellään helsinkiläistä katumuotia. Kaukaiselta tuntuu se aika, kun minä olin teini ja ihmiset käyttivät päässään korvia. Nyt teinit cosplayaavat ja näyttävät gothic lolitoilta ja ties mitä. Toisaalta on mielenkiintoista miettiä, mitä olisi tapahtunut, jos minun kaverini olisivat harpponeet Helsingin kaduilla vaikkapa hiisimaskit kasvoillaan. :) Ja minä muuten en käyttänyt korvia pelien ulkopuolella, paitsi silloin kun siitä maksettiin.

Olen muuten addiktoitunut ja laulanut ilmeisesti myös osan Siulan pulinapalstan porukasta samaan suohon.

Ei kommentteja: