keskiviikkona, elokuuta 23, 2006

1,5 + H

Mä vihaan pakkaamista. Kamat pitäisi saada kasaan ja kämppä pestyä katosta lattianrajaan, eikä asiaa liiemmin helpota se, että käytävältä kuuluu musiikkia joka saa jalan vipattamaan ja känniset kaverit koputtelevat ovelle ja kinuavat tulemaan jo bileisiin. Eikä mun omaisuus mahdu millään lentokoneessa sallittujen 20 kilon sisään.

Ylihuomenna nukun jo kotona omassa sängyssä ja lauantaina saunon, siis jos saan nämä kamat kasaan ja kämpän siivottua ja pääsen lähtemään täältä pois. Onneksi mulla on aikaa huomisaamuun, kuntotarkastaja tulee katsomaan kämppääni vasta silloin. Enkä muuten saanut toimivaa jääkaappia. Das ist Deutschland, asiat kestävät joskus ikuisuuden. Tuonevat sen viikko sen jälkeen kun olen jo poistunut maasta, tai sitten eivät koskaan. No, se on pientä tässä hässäkässä ja mun margariini viihtyy hyvin kaverin jääkaapissa.

Anteeksi tämänhetkinen negatiivisuuteni. En ole järin herkkä hermostumaan pakkaamisesta, mutta nyt hysteerinen itkukohtaus tulee ihan just.

Ei kommentteja: