keskiviikkona, helmikuuta 21, 2007

Se harrastustoimintaa haittaa

Tsiisus mikä viikko taas. Menoja on melkein joka illaksi yksi tai kaksi kappaletta ja tietysti ne ajoittuvat usein päällekkäin. Minkä takia kaikki haluavat järjestää menonsa juuri nyt? Mulla olisi esimerkiksi huhtikuun loppupuolella jo ihan mukavasti tyhjää tilaa kalenterissa -- voitaisko siirtää asioita helmi- ja maaliskuulta sinne? ;) Kaiken kiireen keskellä olen kuitenkin saanut opiskeltua ihan mukavasti. Tentti lähestyy ja olen jopa sopinut vastaanottoajasta gradunohjaajani kanssa! Haaveilen siitä, että kaksi vuotta hellästi kypsytelty ja viilailtu tutkielmani voisi kohdata tiedekuntaneuvoston ehkä jo tänä keväänä. Sivumennen sanoen, ne Saksan opinnot, joita anoin hyvitettäväksi, eivät vielä ole ilmestyneet opintorekisteriini. Toivottavasti en unohtanut täyttää vielä jotain seitsemättä lomaketta, joka sittenkin olisi vaadittu tai jotain.

Kaularankaa ympäröivät lihakset ovat jotenkin ihan mielettömän jumissa, joten pään kääntäminen tekee kipeää. Samoin leuan avaaminen sattuu ja mm. laulaminen tuntuu ikävältä, joten tästä lihasjumituksesta on pakko päästä eroon ja pian. En vain ymmärrä miten olen tähän joutunut ja miten ihmeessä olen saanut tällaiset solmut aikaan -- kyllä mulla niska on useinkin ollut kipeä, mutta että kaulan puolelta? Niitä lihaksia on vähän vaikea mennä hieromaankaan. Ehkä buranasta, venyttelystä ja kylmägeelistä on apua. Parempia neuvoja otetaan toki myös vastaan, anyone?

Niin. Joskohan tästä sitten keskeneräinen neule kainaloon ja takaisin luennolle.

Ei kommentteja: